2015. november 8., vasárnap

Verseny eredmények, díjak

E-mail-ben nem értesítenék senkit, gondolom mindannyiótok nézi a blogot, hogy mikor kerülnek ki a végeredmények, viszont mindenkinek írtam chat-ben :) 

Na, itt is lennének a helyezettek:

Fejléc: 
  1. Evolution - A leszármazottak
  2. The House of Fear
  3. Az élet csajos oldala

Design: 
   1. The House of Fear
   2. Evolution - A leszármazottak
   3. The Purple Killer

Trailer: 
   1. Bárcsak
   2. Evolution - A leszármazottak
   3. The House of Fear


Fülszöveg:
   1. Evolution - A leszármazottak
   2. Still I Fly
   3. Túl A falon

Blogcím:
   1. Born Into Revolution
   2. Evolution - A leszármazottak
   3. A vörös rémfarkas

Írói név: 
   1. Antitoxin Blogmagazin
   2. A vörös rémfarkas
   3. Túl A Falon


(Megjegyzem, igen, észre vettem, hogy a második és harmadik előtt minden lapon "az" szerepel, nos az csak az én lustaságom miatt. Mielőtt még valaki megszólalna :) ) Az oklevél minden jelentkező számára:

1. Nicolette F. részére: 

   





2. Leona Z. P. részére:




3. Bloggerina Linda részére:







4. Vicky T. részére:




5. Lilyanna Baggins részére:


6. Tori Riki részére:


7. Melody Sage részére:





8. Lady Ziio Sharpe (Born Into Revolution c. blog) részére:




9. Lilyanna Baggins (A vörös rémfarkas c. blog) részére:

 












10. Antitoxin Blogmagazin szeresztők részére: 




A díjak így fognak lezajlani: mindenki, aki ért el helyezettet, kérem írjon nekem egy mailt, és azt, hogy miben hányadik helyezett lett! A többit majd lerendezzük e-mail-ben! :)


(Igen, észre vettem pár helyesírási hibát a képeken, viszont a fáradtságomnak és lustaságomnak köszönhetően, nem fogom kijavítani, szerintem mindenki érti így is...)

Gratulálok mindenkinek! További szép estét mindenkinek! ♥__♥


12 megjegyzés:

  1. Drága Dona!
    Nem hittem volna, hogy érek el helyezést, fõleg, hogy design kategóriávan! Köszönöm, az oklevelet, írok is egy mailt, még egyszer köszönöm!
    Vicky

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dona!

    Nagyon szépen köszönöm a helyezéseket, nagyon jólesnek! :) Bár a nevem Lyanna.
    Hálásan köszönöm!
    Lyanna Baggins

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Illetve M.Ginnel együtt vagyunk a szerzői a Bárcsak c. blognak

      Törlés
    2. Drága Lyanna! (Remélem, most jól írtam a neved. :C )
      Igen, látszik, hogy fáradt voltam... :cc Elnézést kérek csajszi :c :(
      A helyezést pedig ne köszönd, hisz ez magától értetődő. :)

      xxDona

      Törlés
  3. Kedves Dona!

    Köszönöm, hogy résztvehettem a versenyen és a helyezéseknek is nagyon örülök! :)
    GRATULÁLOK A TÖBBIEKNEK IS!♥

    xoxo, Melody

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nem gondoltam volna, hogy helyezést érek el :O Nagyon szépen köszönöm :3 Feldobtad a napom... estém :D

    Üdv: Tori

    VálaszTörlés
  5. Ugyan, mindenki megérdemelte! :)

    VálaszTörlés
  6. Hali!
    Nem gondoltam, hogy érek el bármilyen helyezést, dehát sikerült :) Köszi :*

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük a helyezést! *-*
    ATBM lányok :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Dona!
    Köszönöm szépen a helyezést, azonnal írom is az e-mailt :)

    xx
    Nicolette F.

    VálaszTörlés
  9. Drágák!
    Igazán nincs mit, megérdemlitek mindannyian! :)

    xxDona

    VálaszTörlés